dinsdag 25 november 2008

Kredietcrisis

Crisis noemen ze het, het kan niet op
Dat handelen in aandelen blijkt totaal een flop
Gokken met gemeenschapsgelden,in zee met een ijslandse bank ?
Al het geld verdampt ?, van t lachen dat ik jank !
Al heel mijn leven hoor ik op prinsjes dag dat we moeten bezuinigen , dat gezeur is allang niet meer te harden !
Diezelfde clownen van de regering smijten nu met miljarden !
Alle banken komen nu met een claim voor extra zekerheid te verkrijgen .
Als ik het lees , begin ik zo langzamerhand kippenvel te krijgen .
Het geld zou zijn verdampt , zo maar in het niets vervlogen ?
Worden we gewoon niet met zijn allen massaal bedrogen?
Op school geleerd , water verdampt , het is een zegen ,
Wat verderop dan wordt het regen !!
Als de regering zoveel miljarden heeft uit te delen,
Waarom hebben wij , de belastingbetalers dan nooit wat gekregen ?

Geen opmerkingen: